NcipaN

By: akmal razak

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 1-Apr-2009 09:43 Email | Share | | Bookmark

 


Monday, 19-Jan-2009 12:11 Email | Share | | Bookmark
Koleksi

 
 
 
View all 6 photos...












koleksi gambar yang tak terupdate selama ni. huhu


Monday, 29-Dec-2008 20:37 Email | Share | | Bookmark
Sejuk

 
 



Sejuk bebenor eden gi ngambik gambar kat tasik tu. Tasik tu dah berais. Ingatkan keras bebetul. Rupa-rupanya tak. Mula-mula dah test pijak-pijak sikit. tak jadi apa. lalu dengan bangganya aku pun berjalan atas ais tu. krak... krak... krak... lantas aku pun patah balik cepat-cepat. fuhhhh. alhamdulillah tak jatuh. biar kat tepi pun. sejuuukkkk


Wednesday, 3-Dec-2008 21:50 Email | Share | | Bookmark
Coming Soon - A Friend

 
 


Wednesday, 26-Nov-2008 23:50 Email | Share | | Bookmark
Visit to London II

 
 
 
View all 5 photos...
Assalamualaikum wbt.

Gambar-gambar pegi London hari tu. Sambungan.

Huhu. Sibuk betul sem ni. tak sempat nak ngupdate Fotopages ni. Gambar pun lama dah tak tangkap. Huhu. Tak boleh lah, nak tungug habis proses gambar-gabar tertinggal. Nak tungug semua terupdate dulu. Tak boleh, tak boleh. Kena pegi snap jugak ni. Wallahu'alam






[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net